maandag 4 januari 2010

Weer terug


Hallo lieve allemaal hier ben ik weer, terug van lekker een paar dagen wintersport, en al die feestdagen, allereerst wil ik al mijn trouwe blog bezoekers een gezond en creatief 2010 toewensen, is al een beetje laat (schaam) maar het kan nog net toch, dit kaartje heb ik tijdens mijn vakantie in Duitsland zitten maken toen het buiten lekker sneeuwde heerlijk was dat, het papier is van Bo Bunny en zo lekker vrolijk, verder een paar nesties gebruikt wat lint en swirls, en haha niet lachen de bloem linksboven is van een nep plant die in ons huisje in Duitsland stond, alleen heel stom van mij ben vergeten om er een paar meer van mee te nemen, hij lijkt in die hoek een beetje grijs maar dat komt omdat het deksel van de scanner niet goed dicht ging door de brad die in de bloem zit, fijne week nog allemaal,

Groetjes ELLEN


Posted by Picasa

39 opmerkingen:

Ilonka zei

hoi Ellen gezellig dat je weer in blogland bent. Nog de beste wensen voor 2010!! En wat een schitterend kaartje mooie frisse kleuren.

groetjes Ilonka

Jolara zei

ontzettend leuk ! GR Joyce

Unknown zei

Hallo Ellen

Ik wens je ook een gezond en creatief 2010 toe.
En je kaartje vind ik prachtig , lekkere vrolijke kleurtjes.

groetjes Suze

* Üla * zei

Hoi Ellen,
Jij ook nog het allerbeste voor het nieuwe jaar!
Wat een sprankelend en zo vrolijk kaartje heb je nu weer gemaakt! Maar de bloemetjes midden in de winter plukken, dat kan echt niet ;D
groetjes Ula

Martha zei

Hee Ellen, fijn dat je weer terug bent. Jij natuurlijk ook de allerbeste wensen voor 2010! Je kaartje is super mooi en vrolijk geworden!!
Groetjes,
Martha

Loes Oorschot zei

Welkom terug Ellen en voor jou ook de beste wensen voor 2010!
Wat een heerlijk vrolijke kaart en ik moest toch lachen om de bloem! Dat zie ik dan voor me...

Groetjes, Loes

Marjanne zei

Mag de hele maand januari hier in franlrijk, dus ook van mij de beste wensen! Wat een schattig kaartje!!

Adrina zei

Voor jouw en je naasten ook alle goeds voor 2010.
Je hebt een lief kaartje gemaakt.
Leuk die pastelkleuren.

Anneke klerks zei

hoi Ellen
jij ook een gelukkig, gezond en cratief 2010
prachtige kaart heb je in Duitsland gemaakt!!!!

groetjes anneke

Mirjam zei

Wat een super lief kaartje!!

Groetjes Mirjam

Karin zei

Whahah schaam je, waar je ook bent, je komt steeds met iets vreemds thuis... toiletpapier omdat er een patroon opstaat om te borduren, behang.... Enne, je kaart is vrolijk.. erg leuk

Jacqueline (Sjakkie) zei

Fijn dat je weer terug bent. Ook voor jou nog het allerbeste voor een super goed 2010!
En je kaartje is prachtig. De bloem is prachtig hoor, ik vind het wel heel uniek hoe je eraan gekomen bent.
Liefs van Sjakkie

Anoniem zei

Jij ook nog een GELUKKIG NIEUWJAAR en wat een mooie,fleurige kaart heb je gemaakt,groetjes Joke.

Janny zei

wat een supermooie kaart Ellen! jij ook nog de beste wensen voor 2010!

Eef zei

Hallo Ellen,

Wat een lief kaartje heb je gemaakt meid!

Groetjes Eef

Paula zei

Hoi Ellen,
Allereerst een heel fijn en gezond 2010 gewenst en wat lekker even naar de wintersport.
Je kaartje is met zo'n bijzondere bloem erg mooi geworden en leuke kleuren.
liefs Paula.

Sandra zei

allereerst voor jou ook nog de beste wensen en wat fijn om te horen dat je een leuke vakantie hebt gehad,
Je kaartje vind ik erg mooi en wat een slim idee van je bloem , erg leuk zo.

groetjes sandra

Anja zei

Goedemorgen Ellen,
wat weer leuk om eens een gewone kaart te zien.Ik bedoel geen kerstkaarten;-)heerlijk zo op al die blogs.Maar ik vind die van jou echt helemaal geweldig.Fijne week nog,gr Anja

daantje zei

Het is een prachtig kaartje geworden en jij en je familie ook nog een gelukkig 2010.
groetjes
daantje

Riet zei

Ohh wat een prachtig kaartje Ellen,lief is ze toch Tilda.
En zo mooi papier.
Fijn dat jullie het zo gezellig gehad hebben.
Dan kan je er weer tegen.

Ik wens jou en je gezin een gezond 2010 toe.

Liefs Riet.x

Annemiek zei

Hey! Fijn om weer wat van je te horen! Jij ook nog de allerbeste wensen en veel creaplezier dit jaar. Je kaart is super geworden. Moet zelf het papier ook nog ergens hebben. Straks toch eens even gaan zoeken, LOL!

Groetjes, Annemiek

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Een heel mooi kaartje met heerlijke vrolijke kleuren.

GR Agnes

Trudy zei

Wat een prachtige kaart weer Ellen!!!
en ook nog de beste wensen voor 2010!!!
Groetjes Trudy

Agnes zei

Voor jou ook 'n goed, creatief maar vooral 'n gezond 2010 gewenst.
En wat heb je een lekker fleurig kaartje gmaakt, heel mooi hoor!

Gr. Agnes

Maris zei

heel lieve kaart heb je gemaakt, en voor jou nog een heel goed 2010 xxx

mildred zei

hoi!!

wat een gezellig en mooi kaartje!!
leuke kleuren, fijn he, na al die kerstkleuren!!!

groetejs mildred

sandra_w zei

Wat 'n superleuk kaartje, Ellen! Jij ook de beste wensen voor 2010!

San x

Sandra zei

Leuk kaartje weer Ellen!en jij ook nog de allerbeste wensen !

scraphobby zei

Wat een lief en vrolijk kaartje ,je zou niet zeggen dat je dit in de sneeuw hebt gemaakt.hahaha
gr Marian

nicolet zei

Wat leuk dat je mijn blog hebt gevonden Ellen!! Jouw kaartjes zijn werkelijk prachtig!!
Groetjes Nicolet

Amanda zei

Hoi Ellen, kom even een tegenbezoekje brengen hoor! Prachtige creaties meid en ik ga je volgen!

Lieve groetjes Amanda

Angelique zei

Ook van mijn kant uit erg laat maar Jij ook nog de allerbeste wensen hoor!! oww en wat lekker op de wintersport mmmm krijg er zo zin in hihi! Je kaart is schitterend ellen!

JB zei

Prachtig kaartje , lieve kleurtjes
en stempeltje .


Groetjes Jenny

Marie-claire zei

Ik kom nu toevallig op je blog terecht, leuke kaartjes maak je!
Is jouw winkeltje aan een plein, waar je in december kan schaatsen?

Groetjes Marie-claire

Milnie zei

Dit is echt een prachtige kaart Ellen! vind de kleurtjes en het papier echt schitterend!

liefs

Bernadet zei

wat een leuke kaart Ellen
ook voor jou de allerbeste wensen voor 't nieuwe jaar!!

tanja zei

kom ook even langs bij je en wat zie hebben we zelfde soort papier op geduikeld leuk he heel lief kaartje gr tanja

Karin zei

Ellen, wat leuk dat je een reactie op mijn blog hebt achtergelaten en volger bent geworden. Ik heb jou blog ook eens bezocht en je kaarten zijn heel erg mooi. Ik ga je dan ook graag volgen.

Gr. Karin

Floortje zei

Jij ook een geweldig 2010 gewenst Ellen! Wat een leuk kaartje, met die heerlijke snoeperige kleurtjes.
Groetjes, Floortje