woensdag 23 december 2009

Pauze

Hallo lieve allemaal vanaf vandaag ga ik even een blogpauze inlassen wat betreft reageren, blijf natuurlijk wel jullie creaties bekijken, maar met al die drukke dagen voor de boeg doe ik het lekker een weekje rustig aan, ook wil ik jullie langs deze weg allemaal
Hele fijne feestdagen en een voorspoedig  en creatief     2010
toewensen en jullie allemaal bedanken voor de leuke en lieve reacties van afgelopen jaar, hopelijk maken we er komend jaar weer zo'n leuke en gezellige boel van

Ellen

20 opmerkingen:

Marjanne zei

Jij ook hele fijne dagen en geniet er van. Tot volgend jaar!!

Ilonka zei

Lieve Ellen ik wens jou en je gezin een hele fijne feestagen toe en een gelukkig 2010!

groetjes Ilonka

Ageeth zei

Ik wil jou natuurlijk ook hele fijne dagen wensen. Geniet er lekker van en tot in 2010
Groetjes Ageeth

Loes Oorschot zei

Fijne feestdagen Ellen! Geniet maar lekker van je vrije week! Ik zal je leuke reacties wel missen!

Groetjes, Loes

Riet zei

Lieve Ellen,hele fijne kerstdagen,en een gezellig uit einde, en een gezond 2010.
Bedankt voor al de liefde van het afgelopen jaar.

Dikke knuffel Riet.xx

Eef zei

Hallo Ellen,

Ik wens jou ook hele gezellige kerstdagen en een gelukkig en cteatief 2010.

Groetjes Eef

creacora zei

hoi meis ja rustig aan met al die gezellige dagen
jij ook hele fijne feestdagen meis !!! en to volgend jaar

Trudy zei

De aller beste wensen! voor jou en je gezin Ellen.
Groetjes Trudy

Floortje zei

Ik wens je gezellige kerstdagen en een gezond en creatief 2010....tot volgend jaar!
Groetjes, Floortje

daantje zei

jij ook hele fijne feestdagen met je gezin.
groetjes
daantje

Made by Janet zei

Tuurlijk maken we er volgend jaar zo`n gezellige boel van hahaha..
Geniet van je blogpauze en ook hele fijne dagen!!!

Groetjes Janet

Adrina zei

Hele fijne feestdagen Ellen en een heel goed, gezond en creatief 2010 toegewenst.

groetjes Adrina

Anja zei

Jij ook hele mooie dagen en een gezond en scrapvol 2010.
Gr Anja

Paula zei

Hoi Ellen,
Ik was door alle drukte ook even een slechte blogger, maar wat heb je mooie kaarten gemaakt, zeker die voor Karin.
Heel fijne feestdagen en tot blogs.
liefs Paula.

Sandra zei

Ik wens jou en je gezin ook hele fijne feestdagen en een heel goed en gezond 2010

groetjes sandra

* Üla * zei

Bij deze wil ik jou ook hele fijne Feestdagen met jouw familie wensen.En een gezond en creatief 2010!
groetjes Ula

Martha zei

Hele fijne kerstdagen Ellen en een heel gelukkig en creatief 2010!!
Groetjes,
Martha

Annemiek zei

Lees je bericht nu pas, maar ook jij nog een hele fijne jaarwisseling gewenst en heel veel creativiteit voor 2010!

Thea zei

Hoi Ellen, bedankt voor je kaartje, erg leuk....leuke kerstdagen gehad? nou ik wens je in ieder geval een mooi uiteinde en een goed 2010 met veel creativiteit.

Groetjes Thea

Annemarie en Merit zei

Hoi ellen,

leuk dat je op ons blog bent wezen kijken,jij maakt ook ontzettend leuke kaarten. we gaan je ook volgen groetjes Annemarie en Merit