zondag 22 maart 2009

Voor Jacqueline

Zo sjak deze is voor jou omdat je zolang hebt moeten wachten haha had je denk ik niet verwacht he, maar ik vind het ook jammer dat ik niet meer tijd heb dan om een keer per week een kaart erop te kunnen zetten, enne ja eindelijk dus mijn foto erbij deze heeft Karin in een onbewaakt ogenblik op de beurs van me gemaakt, schrok er zelf van toen hij op mijn blog stond, heb het niet zo op foto's maar van Karin moest hij er dus op, heb nog gevraagd of ze hem niet kon fotoshoppen maar nee dit was puur natuur vond ze, dus bij deze Karin nog bedankt haha , maar door al die vrolijke kaartjes van iedereen heb ik dus ook de lentekriebels gekregen, het is alleen zo jammer dat op de scan de kleuren altijd een beetje flets worden, en dat je die leuke glitters niet kunt zien die in het papier zitten, dit papier is van creamotion en natuurlijk die leuke nestabilities weer gebruikt, de randjes van het witte kaartje zijn bewerkt met een parelmoer chalk maar dat zie je helaas dus niet, de stempel is een whippersnapper die ik op de beurs heb gekocht, de wederhelft heeft Karin ervan gekocht zodat we lekker kunnen ruilen, de bloemen zijn van de cricut die ik onlangs heb aan geschaft, wat een fantastische machine is dit je kunt er zulke mooie dingen mee maken maar tja hij is wel prijzig, verder nog wat hotfixen en frutsels en dit is dus het resultaat, ben benieuwd hoe jullie hem weer vinden

9 opmerkingen:

nora zei

Leuk kaartje Ellen!!Fijne zondag,groetjes Nora

Karin zei

Graag gedaan Ellen. Zo zie je maar weer dat je eigen koppie meer gewaardeerd wordt als die eend hahaha. Zoals ik als eerder zei is je kaart een lieverd. Met 1 scrappapiertje toch iets moois maken is gewoon niet makkelijk. Maar het is je goed gelukt...

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ik ben zeer vereerd met de kaart. Hij is prachtig! Super.
Groetjes en tot gauw, Jacqueline

Paula zei

Ellen je staat erg leuk op deze foto dus daar is niks mis mee. Je kaartje is ook mooi geworden leuke vrolijke kleurtjes, en ja dat stempeltje inderdaad helemaal Sjak.
Ze heeft het zeker nog niet gezien.
groetjes Paula.

Riet zei

wowww Ellen,wat een schitterend kaartje heb je gemaakt.
prachtige stempel,en heel mooi vrolijk fris papier.

lies Riet.x

Unknown zei

wat een leuke kaart weer ellen,en ik vindt het een leuke foto hoor van jou,dus lekker laten staan.Ik heb ook de cricut met heeeeel veel cardridges en weet je wat ik er mee doe?helemaal niks,noppes nada,stom he?
ik pak veel liever mijn cuttlebug,is sneller makkelijk enz enz.ach ja soms ben ik gewoon een verwend nest vrees ik.
groetjes emilie

Unknown zei

Wat een lieve kaart Ellen.
En je foto is heel erg mooi.
Karin heb gelijk gewoon plaatsen;)

Groetjes Suze

marja zei

wow..........
die is prachtig ellen!

Alice zei

Wat een schattig kaartje Ellen!