zondag 15 maart 2009

Pfffffff

Tjonge wat is dat vermoeiend, we hebben 3 dagen op de knotsgekkekaartendagen gestaan met onze Elka pakketten, maar ik moet zeggen het was de moeite waard de mensen waren razend enthousiast over onze pakketten en dat was dus ook te merken aan de verkoop, we hebben er zoveel verkocht dat een aantal helemaal is uitverkocht, maar we gaan natuurlijk weer gelijk aan de slag om weer leuke nieuwe te maken, hou dus onze site in de gaten, daarom vandaag alleen een berichtje en geen kaart zoals jullie gewend zijn maar haha daar heb ik ook niet echt de tijd voor gehad, fijne zondag nog allemaal.

8 opmerkingen:

Karin zei

Hahaha, ben jij MOE!!??? Raar!!!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Hoi Ellen,
Leuk dat jullie zo goed hebben gedraaid op de beurs, maar jullie pakketjes zijn ook wel erg mooi.
Leuk je ontmoet te hebben.
Groetjes van Sjakkie.

Riet zei

wat fijn dat je goed heb verkocht Ellen.
je zal wel moe zijn.

liefs Riet.

Paula zei

Inderdaad pfffff. Ik moest ook even bijkomen vandaag, maar het was wel leuk en de moeite waard. Leuk dat ik je ontmoet heb en jullie hebben ook leuke pakketjes, dus tot vlug groetjes Paula.

Unknown zei

En ik heb gezocht,gezocht en gezocht,maar heb jullie niet gevonden.volgende keer doe ik een megagrote bloem in mijn knoopsgat,kunnen jullie mij eruit pikken,misschien helpt dat?
groetjes emilie

Thea zei

Hoi Ellen al een beetje bijgekomen.
Zo ja, dan maar weer aan de slag om je voorraden bij te werken, hihihi.
Ik vond het leuk dat het voor jullie een succes was.

Groetjes en tot blogs.

Thea

sylvia zei

hoihoi
wat goed dat het zo lekker gelopen heeft! wat een feestje is dat toch he!
helaas kon ik niet komen angezien ik zelf een demo mocht geven
een heel fijn weekend groetjes sylvia

Jacqueline (Sjakkie) zei

Hoi Ellen,
Elke keer hoop ik dat je weer wat nieuws op je blog zet, maar het komt er niet van. Je zult wel druk zijn.
Dan maar zo: Ik wil je graag vertellen dat ik het leuk vind dat nu je foto tevoorschijn komt i.p.v. een pinguin.
Groetjes Jaqueline