maandag 30 maart 2009

Hiep hiep hoera

Zoals jullie inmiddels allemaal wel zullen weten, is mijn maatje Karin vandaag jarig, enne lees haar bericht maar eens goed want ze word dus 41 vandaag, maar deze kaart heb ik speciaal voor haar gemaakt en inmiddels heeft ze hem ook al per post ontvangen, dus nu mogen jullie hem allemaal zien, het papier is van een paper pad van basicgrey de bittersweet, de stempel is van Daisy & Dandelion die we in Den Bosch hebben gekocht, zelf hebben we de hondjes en de olifantjes maar deze hadden we niet, maar met dank aan Anja waar ik dit afdrukje van heb gekregen kon ik iets maken wat Karin dus nog niet kende, en dat valt dus echt niet mee hoor, jullie willen niet weten hoe nieuwsgierig ze is, ze vroeg maar steeds of ik haar kaart nog niet klaar had, dus hopelijk is ze nu weer even tevreden, tenminste tot vrijdag want dan heb ik nog een surprise voor haar wat ze maar wat graag zou willen weten, maar ze zal toch nog even geduld moeten hebben, sorry Karin tot vrijdag

6 opmerkingen:

Alice zei

Wat een leuke kaart!!! Super!!

JB zei

Mooie kaart !!! Ze zal heel blij
zijn .

Groetjes Jenny

Karin zei

WHOEAHAHAHHAHAHAHAHHA. Geloof er allemaal maar niets van. Ik ben altijd heel braaf en zeer bescheiden. Maar eerlijk ik vind je kaart erg mooi en ik ben er blij mee. Zie je vrijdag...

Lia zei

schitterende kaartjes heb je weer gemaakt
liefs Lia

Jacqueline (Sjakkie) zei

Het is een super kaartje. Leuke stempel! Karin wordt verwent door je.
Groetjes van Sjakkie!

Paula zei

Wat een superrrr kaartje Ellen daar zal ze vast erg blij mee geweest zijn. Ik vind hem top en ook die kleuren. groetjes Paula.