woensdag 11 april 2012

Sketchkaart

Hallo allemaal, allereerst wil ik jullie heel erg bedanken voor alle lieve reacties en mailtjes die ik mocht ontvangen naar aanleiding van mijn vorige post, het heeft ons heel erg veel goed gedaan, het is nog best moeilijk op dit moment om alles een plekje te geven temeer we in de laatste drie weken ook nog eens twee begrafenissen erbij hebben gehad, het houd niet over zou je zeggen, maar we zetten de schouders er weer onder en gaan gewoon verder, alleen met het kaarten maken wil het niet echt lukken, het lijkt wel of ik een black-out heb al een paar weken, het creatieve knopje wil maar niet om in mijn hoofd, zit steeds met papier voor mijn neus en er gebeurt gewoon niets, vandaar ook dat jullie voor de nieuwe challenge van het Derwentblog het weer zonder mijn bijdrage moeten doen, deze keer is het de bedoeling dat je met onderstaande sketch een kaart maakt, onze DT leden hebben er weer iets moois van gemaakt neem maar eens een kijkje op ons blog

 

17 opmerkingen:

Bernadet zei

Jee meis, het houd ook maar niet op bij jullie zeg. Sterkte met alles!!
Hopelijk komt je freubelzin gauw weer terug, heb je dan tenminste weer een beetje afleiding.

Welmoed zei

Fijn om weer even iets van je te lezen!
Het maken van kaarten komt straks wel weer... eerst heb je genoeg andere dingen 'aan je hoofd' die veel belangrijker zijn!
Geniet van het zonnetje (die hier op dit moment schijnt!) hoor en extra van alle fijne dingen die om je heen zijn!...en dan genieten wij straks weer van alle mooie kaarten die je maakt!

Vr. gr. Welmoed

Wilma zei

Hallo Ellen,
Het is makkelijker geschreven dan gedaan.....ik weet het. Misschien kun je het knopje alvast een klein stukje omdraaien en beginnen met een "simpel" kaartje.....alleen maar naar het papier kijken werkt niet.
Toch wil ik je heel veel sterkte wensen, want het is niet niks wat je de laatste tijd zoal meemaakt.
Liefs Wilma

Louise zei

Hi Ellen,

Had je vorige post gemist, wat een narigheid allemaal, het leven is soms niet eerlijk hé, hoop dat jullie het een plekje kunnen, het zal tijd nodig hebben. Doe het rustig aan, de rest komt vanzelf wel!.
Liefs <LOuise

creacora zei

Tijd is nodig om dit allemaal op een rijtje te zetten heel veel sterkte meis en neem de tijd !!

lieve groetjes Cora

marion zei

Ergens moet het eind toch in zicht zijn, heel begrijpelijk dat je creatieve knopje even niet op aan staat nu. Heel veel sterkte en kracht. Liefs, Marion

Amanda zei

Lieverd, ik wens je samen met je gezin en de familie heel veel sterkte, enne de kaartjes komen vanzelf wel wanneer je er aan toe bent.

liefs Amanda

Anja zei

Hoi leuk om weer eens wat van je te horen.Hoop dan ook dat je creatieve knop weer gauw aanspringt.En wil je nog sterkte wensen.

Groetjes Anja

Liesbeth zei

Hoi Ellen, door mijn eigen blog-tijdtekort had ik het laatste droevige bericht gemist, ik wens je heel veel sterkte met dit alles, zoveel ineens te verwerken valt niet mee.
gr. Liesbeth

Joukje zei

Ellen ..neem de tijd hoor!
Dat freubelen komt vanzelf weer.
Niks overhaasten.
Veel sterkte!
Liefs Joukje

Lenie Hempen zei

Hoi Ellen
Doe rustig aan probeer dit eerst een plekje te geven.
Freubelen komt wel weer.
Wij lopen echt niet weg.
Neem en geef het alle tijd.

Gr Leny Hempen

Riet zei

Hoi Ellen.
Meis je heb genoeg op je bordje gehad,dat moet je nog allemaal verwerken.
Dus geef eerst je eigen maar aan dacht.
En dan komen de kaartjes wel.
Heel veel sterkte en kracht schat.

Dikke knuffel Riet.x

Unknown zei

Lieve Ellen, ik wens je heel veel sterkte met dit alles! NEem de rust die je nodig hebt om alles te verwerken, als je er aan toe bent komt de inspiratie vanzelf weer! Groetjes, Frea

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Jemig Ellen, logisch dat je nu even niets kan maken, dit is meteen ook allemaal in 1x en inderdaad zo oneerlijk je gunt het echt helemaal niemand!

Sterkte.

Groetjes Ida

Trudy zei

Hoi Ellen,
ik wens je heel veel sterkte met dit alles! en neem de rust die je nodig hebt om alles te verwerken,
Groetjes van Trudy.

Tineke's hobby zei

Jeetje wat is er bij jullie in korte tijd wat gebeurt ik wil jullie dan ook heel veel sterkte toewensen met dit grote verlies.
Groetjes Tineke

Anneke zei

heel veel sterkte met alles meisje, en neem je tijd om alles een plekje te geven.
liefs van an