woensdag 1 december 2010

Kerstrood


Kerst in het rood is de nieuwe Challenge van het Derwentblog, ik heb hier wel een beetje gesmokkeld, want er zit ook veel groen bij, maar het hoort bij kerst toch, en ik vond dit papier van Bo Bunny zo geweldig mooi om deze klapkaart mee te maken, dat ik het gewoon moest gebruiken, dit model is al vaker op de blogs te zien geweest, maar ik vond hem toch erg leuk om een keer te maken, hihi misschien nog een leuk detail, de magnolia heeft origineel geen mutsje op, maar het mutsje is weer van een andere magnolia, dus van twee een nieuwe gemaakt, veel succes allemaal met deze nieuwe challenge, en als jullie mij de laatste dagen gemist hebben op de blogs, dan klopt dat, wij zijn namelijk ff een paar daagjes Duitsland wezen doen, even lekker niks gedaan, groetjes

ELLEN
Posted by Picasa

55 opmerkingen:

Sandra zei

je kaartje is heel mooi geworden en wat een prachtig papier heb je gebruikt
groetjes sandra

Unknown zei

Oh Ellen wat een prachtige kaart heb je gemaakt!! Heb je toevallig een beschrijving van de klapkaart met afmetingen? Ik vind hem zo leuk!! En je papier tjeeee ik ben er verliefd op zo mooi !!
Groetjes van Ageeth

Loes Oorschot zei

Wat een prachtige kaart met heel veel kerstsfeer!

Groetjes, Loes

Wendy Koorevaar zei

Een prachtig kaartje Ellen! Wat een leuk model ook!

Groetjes,
Wendy

Angelique zei

heerlijk hoor even een paar daagjes er tussen uit! Je kaart is weer supers, ook heerlijk papier heb je gebruikt!

Marie-claire zei

Schitterende kaart en idd heel mooi papier.

Groetjes Marie-Claire

Lia zei

super mooi kaartje ellen, leuk gedaan bij deze Tilda om haar een muts op te zetten, haha die heeft iedereen nu wel nodig brr zo koud
liefs Lia

Jolita zei

Wauw Ellen, wat prachtig!! Zo'n mooi papier, super. Leuk model ook, moet ik eens proberen na te maken.

Groetjes, Jolita

Miranda zei

Echt een super mooi kaartje !!!
Groetjes Miranda

Trudy zei

Wow Ellen, wat een schitterende kaart is dit!!!
mooi papier ook.
Groetjes Trudy

Anneke zei

Wat een prachtig kaartje Ellen!
Groetjes Anneke

Marley zei

Prachtig kaartje Ellen! Liefs Marley

Unknown zei

Wow ELle, hij is hartstikke mooi zeg en ik vind 'm rood genoeg hoor :)!! Groetjes, Frea

Natasja Vink zei

Hij Is leuk Ellen en wat een idee van dat mutsje had het geen eens gezien, lijkt er gewoon bij te horen.

De Creakeet van Peet zei

wat een gaaf papier heb je gebruikt zeg..hoog heb-gehalte heeft die..kaartje is ook supers en groen...ik zie geen groen jij wel :-)...Liefs peet

Anita zei

Wat een superleuke kaart! Prachtig!
groetjes, Anita

Liesbeth zei

Ik vind dat je een schitterend kaartje hebt gemaakt Ellen, ga dus vandaag aan de slag om een kaartje voor de challenge te maken, rood kan niet moeilijk zijn...alhoewel.
Gr. Liesbeth
ps. heb me gelijk maar als volger bij je aangemeld, je maakt zulke mooie dingen daar in Noorwegen.

Yvonne zei

Hoi Ellen,
wat een mooie kaart! Super leuk idee dat mutsje past er perfect bij!
papier is inderdaad ook supers!!
groetjes Yvonne

Liesbeth zei

Laat dat van Noorwegen maar vervallen, ik denk dat ik wat in de bonen ben geweest!
gr. Liesbeth

Maris zei

wat een mooie klapkaart is dit, lief hoor met dat mutsje xx

Linda zei

Hoi Ellen

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Het papier is super.

Gr Linda

Adrina zei

Zooo, da's een mooie Ellen.
Inderdaad prachtig papier, dan maar een beetje smokkelen!!!

Welmoed zei

Een hele mooie 'kerstrode' kaart!
Vr. gr. Welmoed

Tineke's hobby zei

Wat een schitterend kaartje en het papier is ook erg mooi en een mooi model
Groetjes Tinkeke

Durvina zei

Hoi Ellen,

Wat een leuke kaart, de kaartvorm is al zo leuk, en dan nog hoe je hem hebt gemaakt erg leuk!

gr, Durvina

creacora zei

een prachtige kaart Ellen en zo`n leuk modelletje !!

Groetjes Cora

Linda zei

wauw wat een schitterende kaart
gr linda

mariska zei

Hoi Ellen

Wat een schitterend kerstkaartje heb je gemaakt!
En die kleuren zijn ook helemaal te gek! En wat leuk dat je dat mutsje van een ander stempeltje hebt gebruikt. Zo heb je gelijk weer een ander kaartje he?
Heel gaaf!

Liefs mariska

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Prachtig kaartje echt super mooi papier ook.Groetjes Agnes

Bernadet zei

wat een geweldige kaart Ellen

Annemarie en Merit zei

"Wat een leuke kaart die vorm en dat mooie papier,schitterend!!

Miranda Slagboom-de Groot zei

je kaartje zier er geweldig uit
groetjes miranda

Annemiek zei

Ik vind je kaart helemaal super, ben zelf ook weg van die papierlijn... Gaaf bedacht om 2 stempeld te combineren!

Riet zei

Schitterende kaart Ellen,leuke stempel,zo mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, dat ziet er gaaf uit, leuk modelletje, prachtig papier, grappig dat je deze Tilda een muts hebt gegeven.

groetjes jolande

anja zei

heel mooi kaartje heb je gemaakt en dat smokkelen is niet erg hoor,kleur is heel mooi.
liefs anja

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig kaartje Ellen, heel mooi gedaan!
Groetjes van Jacqueline

Kaatje zei

mooi kaartje en leuk model!

groetjes,
Annika

Anoniem zei

Wat een prachtige kaart Ellen en inderdaad dit is super gaaf papier.Echt kerst.

Groetjes Jannie.

Christa zei

wow wat een mooitje en wat mooi papier ellen xx

Unknown zei

Wat een leuk kaartje en prachtig papier heb je gebruikt.

Groetjes, Joke

Anneke zei

wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt en zo leuk bedacht om tilda een muts te geven.
ook je papier is prachtig

José zei

Wat een mooie kaart Ellen, en al is het niet helemaal rood, het papier is prachtig, echt kerstpapier. Ja heel leuk hoor dat mutsje ik doe het ook wel eens met een ouder "kaal" stempeltje, dan geef ik het een ander hoofdje met haar, heb je toch weer een nieuw stempeltje!
Groetjes van José

Dina zei

hij is zo mooi en dat mutsje perfect, en dat papier heb ik ook nog ergens liggen, waar?????

Alice zei

Wat een dotje Ellen! Ik vind hem SUPER!

Crealin zei

Hey Wendy,

zo'n mooie kerstkaart, zo'n klapkaart zou ik ook wel eens willen maken. Je hebt een leuk nieuw Tilda'tje gecreëerd...knap!

Fijn weekend,

Lins

Sylvia zei

HOi Ellen,

Wat een toppertje van een kaart ;) echt supers om te zien.

Hugs
Syl

tanja zei

pracht van een kaart is ook Ellen ,papier past er mooi bij
winters groejes tanja

Angela zei

Wat een onwijs mooi kaartje!! Echt supersss!! het papier is ook erg mooi!!!
xxAngela

Carla D zei

WOW! Wat een mooie kaart zeg! Toppie!

Groetjes Carla

Marja Sch zei

Wat een prachtige kaarten Ellen. Gr Marja

annemarie zei

jeetje, wauw!
wat een mega mooie creatie!!
en zeker heel mooi papier!!
complimenten!
groetjes annemarie

Anoniem zei

Wat een leuk kaartje zeg!
Ik vind het papier ook zo mooi!
Groetjes Miranda

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Sorry voor de late reactie!
Heb het erg druk gehad de afgelopen tijd, maar wat is dit een prachtig kaartje zeg! helemaal in de kerstkleuren. top hoor!

Liefs Ida

Unknown zei

this is very beautiful!!