maandag 8 februari 2010

Hiep hiep

Hoera, deze kaart is voor Bernadette die inmiddels gister jarig was, heb het vrolijke papier van Bo Bunny de Abby Road Sky hiervoor gebruikt en de nieuwe Creatables bloemen van Marianne Design, ze zijn behoorlijk groot maar wel erg leuk om mee te werken, het is wel een kaart geworden die bij haar past vind ik, maar hopelijk vind zij dat ook, dat is altijd afwachten toch, ben wel een beetje laat hihi maar dat komt omdat we vandaag ahum inmiddels dus ook gister, naar een echte mannenbeurs in Dortmund zijn geweest, het was wel heel gezellig maar ssst vond het niet echt leuk, was niet echt iets te koop voor de vrouwen, pfff nog niet eens een stukje leuk papier of lintje baal, maar ik ga vandaag de schade wel inhalen, ik ga namelijk naar de vakbeurs in Arnhem voor winkeliers en hoop daar dus weer een hele boel leuke spullen te kunnen ontdekken en bestellen uiteraard, en dan wil ik jullie toch weer een keertje bedanken voor alle leuke en lieve reacties die jullie achterlaten, vind het altijd heel erg leuk om die te lezen, groetjes en een fijne week allemaal,

               ELLEN
Posted by Picasa

49 opmerkingen:

Agnes zei

Wauw, super kaartje Ellen!
En morgen veel plezier op de beurs. dat je maar veel leuke en mooie dingen mag scoren!!

groetjes, Agnes

Mascha zei

wat een topie van een kaart

grt mas

Angelique zei

waauw ellen wat een prachtige kaart!! mannenbeurs uuhh wat is dat hihi??? geef mij ook maar gewoon een hobbybeurs waar je leuke dingen kunt scoren!! veel plezier vandaag!!

Anoniem zei

Schitterend kaartje Ellen en veel succes straks op de beurs.
Groetjes Jannie

Sandra zei

wat een super mooi kaartje en wat een mooie bloemen pons.
groetjes sandra

Anja zei

Echt een leuke kaart,en de kleuren vind ik ook mooi.Maar de bloem vind ik het leukst,prachtig.Ga over 2 weken naar de crea in hardenberg,dus dan hoop ik deze bloem ook te kunnen kopen.Jij ook een fijne week,gr Anja.

Annemiek zei

Wat een gave kaart! Ik heb het papier ook (gehad) en vind het nog steeds erg mooi. Die bloem ziet er ook heel goed uit zeg!

Groetjes, Annemiek

Marjanne zei

O wat zijn die nieuwe bloemen mooi, ik heb ze ook besteld! Je kaartje is practig... Veel plezier vandaag, en haal de schade maar in!!

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

wat een prachtig kaartje,deze manier vind ik ook leuk om er weer een bloem binnenin te doen ik had er namelijk lint doorheen geregen.Veel plezier op de vakbeurs.

Groetjes Agnes

JB zei

Een heel mooi kaartje en
natuurlijk zal zij dat ook
vinden .


Groetjes Jenny

marjolijn zei

Prachtig kaartje Ellen, en die bloem is echt heel mooi.
Heel veel plezier op de beurs.
Groetjes Marjolijn

Riet zei

Wat een schitterende kaart Ellen,lief die stempel zeg.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.xx

Sinikka zei

Een hele leuke kaart. Het papier is super en de bloem springt eruit. Geweldig dat Tilda zich vasthoud aan de ticket. Heel leuk bedacht.
Groetjes Sinikka

anneke's creaties zei

hoi ellen,

geweldig wat een mooie kaart, en ja wat zijn die bloemen van marianne design leuk hè, ik ga over 2 weken naar de hobbybeurs in hardenberg en kijk of ze daar te koop zijn, ik wens jou veel plezier op de beurs.

groetjes anneke

Adrina zei

Nou zo'n kaart zou ik ook wel willen ontvangen. Ik vind alles eraan mooi. Die kleuren, wow!
En die bloem vind ik ook fantastisch. En veel plezier op de beurs.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow, wat een geweldig mooi en schattig kaartje Ellen. Prachtig papier en een super lief stempeltje.
Groetjes van Jacqueline

Jolanda de Ronde zei

Je kaartje ziet er super leuk uit Ellen!!
Ooooh das jammer... ik was ook uitgenodigd om vandaag mee naar de vakbeurs te gaan maar helaas had ik andere verplichtingen vandaag.
Anders was ik je misschien wel tegengekomen vandaag. Andere keer misschien. Hoe was het op de beurs.... heb je het droog gehouden met kwijlen hihih.

Groetjes,Jolanda

Karin zei

Oh héé, feliciteerd bernadet ook ff van mij... Mooie kaart heb je gemaakt voor haar... erg leuk...

Linda zei

Ik vind de kaart helemaal super!!!!

Wat een prachtige kleuren.

Gr. Linda

Annemarie en Merit zei

Wat een mooi kaartje leuk dat je met haar handje zo aan het labeltje hangt leuk verzonnen de n
bloem is inderdaad heel mooi.

Anneke klerks zei

lief kaartje Ellen, zal Bernadet wel mooi hebben gevonden!!!
anneke

Karen zei

Bedankt Ellen! Enne wat een prachtig papier! Wat een creatief idee om Tilda aan je tekst te laten hangen!
Knuffels,
Karen.

Trudy zei

Wauw Ellen!! wat een super mooie kaart zeg!
Groetjes Trudy

mildred zei

ongelooflijk mooi! echt waar!!

groetjes mildred

monique zei

Mooie kaart hoor Ellen, leuke layout.

Marie-claire zei

Wat een mooi kaartje Ellen!
Gave bloem!
Ben benieuwd of je veel nieuwe leuke spulletjes hebt gezien?

Groetjes Marie-claire

Made by Janet zei

wauw wat heb je weer mooie kaarten gemaakt!!
Enneh ik hoop dat je leuke en mooie spulletjes vindt op de beurs!

Groejtes Janet

Erika zei

Wat een supermooi kaartje!

Groetjes Erika

Alice zei

Gaaf! Superleuk kaartje!

Marley zei

Prachtig kaartje Ellen!! Die bloem is erg mooi! Het stempeltje vind ik ook super; leuk dat ze aan de 'ticket' hangt!! xx Marley

Martha zei

Een super mooi kaartje Ellen!
Groetjes,
Martha

anita01 zei

Nou ik vind je kaart erg sweet en die bloemen met swirl....eindeloos leuk.

Ja gaaf de vakbeurs, was uitgenodigd maar na 2 demo dagen was ik aardig gaar hi,hi, helaas deze keer.

Tim was er ook nog met een WS, ben je daar ook geweest Ellen?

Warme groetjes,

Anita

sandra_w zei

Wat 'n lief kaartje, Ellen!

San x

Lia zei

schitterende kaart ellen

daantje zei

wat een schitterend kaartje heb je gemnaakt zeg helemaal geweldig.
groetjes
Daantje

Floortje zei

Wat een schatje, alles klopt! Vind de bloem en swirls ook erg gaaf.
Groetjes, Floortje

creacora zei

Zo die is echt heeel mooi wat leuk dat Tilda de ticket vasthoud je hebt leuke kleuren gebruikt dus helemaal TOP !!!

Kaatje zei

top kaartje enne ik vind de bloem zo erg mooi hoor!! Gaaf papier heb je gebruikt.

groetjes,
Annika

Ellen zei

Hoi Ellen,

Prachtig kaartje zeg!!! Hele mooie kleurencombinatie.

Groetjes,
Ellen

Tineke's hobby zei

Wat een super mooie kaart heel mooi papier en de kleuren heel mooi
ook de andere kaarten zijn super mooi
Groetjes Tineke

Anneke zei

wat een super leuk kaartje is dit

Sandra zei

Oh Ellen wat een lieffie leuk die bloemen en die swirls ook!

Isabelle zei

Hoi Ellen!
Wat een super lief kaartje zeg :) Erg mooi!

Liefs, Nyna.

Milnie zei

Dit is echt een schitterend kaartje Ellen! Hoop dat je een leuke dag gehad hebt op de vakbeurs!

liefs

RosesMarijke zei

Wat een schitterende kaarten allemaal Ellen!!

WILMA zei

Prachtige kaart Ellen!! De bloem is heel mooi. Het stempeltje is keilief! Ben benieuwd of je veel nieuwe spullen op de beurs hebt gevonden!
Liefs
Wilma

Angela zei

een superss kaartje!!!!
liefs
Angela

femke zei

heey ellen,

mooie kaartjes heb je gemaakt!!! die bloem van marianne design vind ik heel mooi.

groetjes femke

Dyonne zei

Super leuk kaartje!
Vind de kleuren ook helemaal wauw!
Groetjes, Dyonne