zondag 17 januari 2010

Zonnig


Dit zonnige kaartje heb ik gister gemaakt met de nieuwe lijn van Basic Grey de Origins die ik vrijdag heb binnen gekregen, het is super mooi papier maar heel eerlijk wel een beetje lastige kleuren, maar ik vind het toch wel een vrolijk kaartje geworden, ben alleen niet tevreden over het inkleuren van het jurkje, na drie verscheurde pogingen was dit nog het meest redelijke exemplaar, ook hier weer een van de Creatables van Marianne design gebruikt, ze zijn ook zo leuk deze malletjes, een paar nesties gebruikt en wat hotfixen en strass en toen vond ik hem wel naar mijn zin, op het plaatje na dan haha, fijne week nog allemaal en alvast bedankt voor al jullie leuke en lieve reacties, groetjes

ELLEN

Dan heb ik onderstaande award nog gekregen van Jacqueline  Marianne 
en  Gerda
De bedoeling is dat ik 10 dingen noem waar ik blij van word en vervolgens moet ik hem doorgeven aan drie andere bloggers, nou hier komen ze dan
1 vrolijke mensen
2 mooi weer
3 mooie papiertjes
4 leuke dingen doen
5 lekker eten
6 shoppen
7 uitslapen
8 kaartjes maken
9 vakantie
10 nieuwe dingen
het is moeilijk om nu dus drie bloggers te kiezen maar deze dames wil ik de award doorgeven, Danielle Riet  Angelique
dames gefeliciteerd ermee




Posted by Picasa

42 opmerkingen:

Eef zei

Hallo Ellen,

Ik vind het best een heel mooi kaartje hoor,niks mis mee vind ik.

Groetjes Eef

Mascha zei

mooie kaart hoor

grt mascha

Angelique zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt ellen! erg leuk papier is dat!!
Heel erg bedankt voor de Award, ben er zeer blij mee. Ik neem het meteen mee naar mijn blog!!

Sandra zei

wat een super mooi kaartje heb je gemaakt en wat is het papier geweldig.
gefeliciteerd met je verdiende award.
groetjes sandra

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Ellen,lief hoe Tilda daar zit.
Wat een mooi papier en details.
Bedankt voor de award meis.

Liefs Riet.xx

Daniëlle zei

Gaaf meid. Dankjewel en ik vind het toch altijd weer een hele eer en ga 'm snel op mijn blog plaatsen

groetjes Daniëlle

Jolara zei

leuke , vrolijke kaart is het geworden !
GR Joyce

Ilonka zei

Hoi ellen gefeliciteerd met je award.

En wat en pracht van een kaart geweldige mooie kleuren.

groetjes Ilonka

Anja zei

echt een heel zonnig kaartje ellen.En gefeliciteerd met je award.gr Anja

Marjanne zei

JA leuk he die creatables van Marianne Design, ik vind je kaartje heerlijk zonnig en zon kunnen we wel gebruiken, het is vies somber regenachtig weer hier! Dus bedankt voor je straaltje! En gefeliciteerd met je award.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hoi Ellen,
Ik ben volger geworden van je blog omdat je geweldige kaarten heb gemaakt.
Wil je ook volger bij mij zijn?

Dit kaartje is ook weer super.
En gefeliciteerd voor je award;)

Groetjes Ida

Unknown zei

Hoi Ellen

Wat een vrolijke kaart, prachtig.
heerlijk zo,n kaartje op deze mistige dag wordt een mens gelijk vrolijk van.

Gefeliciteerd met je award.

Groetjes Suze

Trudy zei

Wat schitterend Ellen.
De kleuren zijn ook heel mooi.
Gefeliciteerd met je award!
Groetjes Trudy

Adrina zei

Inderdaad een heerlijk zonnig kaartje en laat dat jurkje maar knallen hoor, kan toch prima?

Made by Janet zei

Zoo..even mijn zonnebril af hoor anders kan ik niet zien wat ik hier schrijf hahaha..
Het is idd een heel zonnig kaartje!!
Mooi gedaan hoor!
En gefeliciteerd met je award!

Groetjes Janet

Linda zei

Het is een mooi kaartje geworden hoor. Prachtige kleuren!

Groetjes Linda

Agnes zei

Lekker fleurig kaartje Ellen en gefeliciteerd met je award!

Groetjes, agnes

Loes Oorschot zei

Prachtige kaart Ellen met dat mooie papier! Groen met geel geeft een lekker zomers gevoel...

Gefeliciteerd met de award!

Groetjes, Loes

mildred zei

wat een heerlijke zonnige kaart!!

groetje smildred

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig kaartje Ellen. De kleuren en het papier zijn erg mooi! En het stempeltje is echt een schatje.
Groetjes van Jacqueline

Annemiek zei

Gefeliciteerd met je award en je kaart is mooi, maar voor mijn doen te geel hoor. Dat is een kleur waar ik echt niets mee heb.

Liefs, Annemiek

Marjanne zei

Bedankt voor je lieve reactie Ellen!!

RosesMarijke zei

Moooooi !!
juist heel lekker zonnig die kleurtjes!!

daantje zei

Het is een erg leuk kaartje geworden en proficiat met je award.
groetjes
Daantje

scraphobby zei

hallo Ellen wat een vrolihjk kaartje heb je gemaakt,al echt de voorjaars kleuren.
gr marian

Maris zei

wat een leuke kaart is dat, en dat papier vind ik ook geweldig mooi xx

Amarins zei

Wat een heerlijk frisse kaart heb je gemaakt. De malletjes zijn inderdaad heel erg leuk.
Groetjes,
Amarins

Ellen zei

Vind je kaartje erg leuk!! Vind ook dat je het erg mooi ingekleurd hebt!! Leuk papier!

Bernadet zei

leuk vrolijk kaartje Ellen!!
En proficiat met je award!!

Floortje zei

Dat is zeker een zonnig kaartje geworden! Ik vind 'm erg leuk.
Groetjes, Floortje

tanja zei

Hoi ellen gefeliciteerd met je gewonne award.

En je kaart prachtig hoor geweldige mooie kleuren.
heb blokje ook binnen van weekend en ja is moeilijk combi haha tanja

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Mooi kaartje hoor ,mooi is dit papier hé.Leuke zijn ze de creatables.

Gr agnes

JB zei

Hoi Ellen ,

mooi kaartje !! Mooie kleuren ,
derde keer goede keer want is
mooi ingekleurd .

Groetjes Jenny

Martha zei

Een heerlijk zonnig kaartje Ellen, mooi hoor!!
groetjes,
Martha

* Üla * zei

Wat een super vrolijk en erg zonnig kaartje Ellen!
Ik heb ook meteen de zonnebril gepakt ... hi,hi,hi ;D
Het papier is zeker erg mooi, maar wel lastig.
groetjes Ula

Isabelle zei

Hey Ellen,
bedankt voor je felicitatie :) Kom gelijk even bij jou neuzen en wat een leuk kaartje zeg! Ik heb ook op de volg-knop gedrukt.

Groetjes, Nyna.

chantal zei

prachtige kaart. Ook al zijn het lastige kleuren, er is echt niets op aan te merken. Zelfs het inkleuren vind ik mooi.

liefs chantal

elly zei

nou hij is echt heel mooi geworden
lekker zonnig kaartje
maar jammer dat duurt nog een [paar maanden
voordat de zon weer schijnt

groetjes elly

Ellen zei

Hoi Ellen,

Ik vind het een heel mooi kaartje hoor.

Groetjes,
Ellen

anneke's creaties zei

hallo ellen,

van harte bedankt voor je lieve reacties op mijn kaarten, telkens als ik er een kaart opzet ben je altijd heel attent met je reactie,
ik zou dat ook wat vaker moeten doen, zoals bij jou creaties, die ik geweldig vind, je inspireert me toch wel telkens weer, nogmaals hartelijk bedankt.

groetjes anneke

anita01 zei

Je kaartje doet me denken aan de lente...heel vrolijk en fris...mooi hoor.

Warme groetjes,

Anita

Unknown zei

Wat een schattig kaartje. Ik heb de serie origins ook al , maar heb het nog niet gebruikt, maar als ik jou kaartje zie, wil ik direct beginnen.