donderdag 17 september 2009

Weer thuis en verassing voor.......

Jullie zullen wel denken waar is die Ellen toch opaf, nou wij zijn er een dag of tien tussenuit geweest naar mijn broer in Spanje, ff lekker nog wat zonnestraaltjes opgepikt en heerlijk uitgerust, dus ik kan er weer vol tegenaan om al jullie bloggies te volgen en leuke creaties te maken, allereerst wil ik iedereen heel erg bedanken voor alle leuke reacties en de prachtige kaarten die jullie mij hebben gestuurd, en wel heel toevallig, ben 50 geworden en heb nu ook precies 50 kaarten op mijn dressoir staan, zal jullie deze week een foto ervan laten zien, en dan nu de verassing, zoals jullie weten was wilma de gelukkige winnaar van de blogcandy die overigens door mijn oudste zus uit de emmer met namen is gehaald, en met dank aan Karin die het op mijn blog heeft geplaatst en verstuurd, maaaar ik had nog een tweede candy klaar liggen voor ook een van de bloggers die een leuke reactie achter zou laten, maar na het lezen van de blog van Karin over de ziekte van Riet en ook mede door de reactie die ze op mijn blog achter liet,

Ohhh wowwwww Ellen,wat een schitterende blog candy.woww je zou zo iets maar in je bus krijgen.Ja dan moet je geloof ik voor het geluk geboren wezen.En dat ben ik niet.Liefs Riet.x

heb ik besloten om deze candy naar Riet te versturen als opkikkertje, hopelijk zijn jullie het met mij eens dat ze hem verdient, morgen zal ik een nieuwe kaart plaatsen en de beloofde foto,

Groetjes Ellen

14 opmerkingen:

celia zei

Dat is een schitterend idee en een heel mooi gebaar van je Ellen!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ik ben het helemaal met je eens, super idee!
En fijn dat je weer terug bent.
Liefs van Sjakkie

Karin zei

Lief gebaar Ellen. Daar is Riet zeker blij mee...

Corry zei

'Hoi Ellen
Fijn dat je weer terug bent en als er één een candy verdiend dan is het Riet.
Zij heeft zoveel pech, ze verdiend wat geluk.
Hugs Corry

tanja zei

ooooch ellen ja dat is goeie beslissing hoop de me kaartje op tijd bij je binnen was voor je thuis was moest speciaaltje worden met grooooot .bo..... bl gr tanja

Ilonka zei

Hoi Ellen welkom thuis en nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Ik vind het een lief en warm gebaar dat je de candy aan Riet geeft. Ze verdient een opkikkertje.

groetjes ilonka

Eef zei

Hallo Ellen.

Ik vind het supper lief van je dat je h'm aan haar hebt gegeven,ik denk dat dat zeker een opkikkertje voor haar is hoor.
Gezellig dat je weer terug bent uit Spanje,heerlijk dat je er even uiit bent geweest,nou kan je er weer even tegen aan,denk ik zo.

liefs Eef

Anja zei

Een heel mooi idee en gebaar Ellen.
Ik denk dat Riet hier wel heel blij mee gaat zijn.Fijn weekend,gr Anja

Daniëlle zei

hoi Ellen

fijn dat je het zo leuk hebt gehad, maar daardoor heb je mijn berichtje vast gemist over de verjaardagskaart voor jou, want op mijn blog had ik een bericht gezet, 10 sept. en daar had ik voor jou ook een stukje staan, dat het me niet gaat lukken om die kaart op tijd af te hebben door omstandigheden, maar hij ligt zover klaar dat hij nog ingekleurd moet worden, maar dat moet echt bij daglicht en ik moet nu veel werken en nog klussen, maar hij komt echt...SORRY, SORRY, SORRY!
Maar geniet maar van alle moois wat je al hebt

groetjes Daniëlle

mildred zei

wat een ontzettend goed idee!! Zij kan het nu prima gebruiken!! lief hoor!!!

groetjes mildred

Martha zei

Geweldig idee Ellen!!!

linnes zei

Dat is toch een leuk idee, heel lief van je! Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad en nu weer vol goede moed ertegenaan!

Marjoleine zei

Helemaal mee eens! Echt een superidee!!!

Liefs,
Marjoleine

WILMA zei

Ellen, dat is een geweldig idee om het als opkikkertje aan Riet te sturen!!
Liefs
Wilma