vrijdag 7 augustus 2009

Wel 4 awards....

Ellen is ziek. Het lijkt erop dat ze een griep te pakken heeft, maar welke.... Dat is de vraag. Ze heeft gevraagd of ik de awards op haar bloggie wil zetten. Ja, ze weet wel wat ze vraagt hoor. Volgens haar waren het er 2.... na enig spitwerk kwam ik toch wel op 4 uit. Wat een verwennerij weer.
Deze heeft Ellen gekregen van Paula , Jolanda en van Elly

En deze heeft ze gekregen van Rosalien
Namens Ellen heel erg bedankt dat jullie aan haar hebben gedacht. Ze is altijd HEEL ERG TROUW met haar reacties op jullie creaties.
Nog even een huishoudelijke mededeling: Ellen wordt 11 september 50 jaar!!! Wil je haar een kaartje sturen.... dan kan je hier haar adres opvragen. Vermeld bij onderwerp even "ellen 50 jaar!!!"
Groeten allemaal

10 opmerkingen:

Paula zei

Hoi Ellen, Ik lees dat je de griep hebt ik hoop voor jou niet de slechte. Ik wilde even laten weten dat er iets op mijn blog staat voor jou, maar het staat er al op, dus dat ging wel heel vlug. Sterkte en tot blogs. liefs Paula.

Ilonka zei

Bah Ellen ik hoop dat een een gewoon griepje is . Jakkes!!! En gefelicteerd met je award! En goed uitzieken hoor!!

Groetjes ilonka

Karin zei

Wahhahahahah wat een gigaleuke achtergrond heb je nu hè. Tenminste... ik vind het wijs leuk... gefeliciteerd met je awards. Ben ff bezig geweest om uit te zoeken welke je dan bedoelde... maar dan heb je er ook 4, hahaha. Hoop dat het weer beter gaat.

Corry zei

Hoi Ellen
Gefelciteerd met al je awards. Ik hoop voor jou dat je de goede griep hebt. Van harte beterschap.
Groetjes Corry

Marjanne zei

He beterschap meidje!!!

Anoniem zei

Gefeliciteerd met alle mooie awards!! Ellen van harte beterschap, ik hoop dat je snel weer opknapt!

Liefs, San

Anneke klerks zei

Elle heel veel beterschap

groet anneke

Ilonka zei

hoi Ellen maar bah wat vervelend de griep ik hoop dat hij meevalt. Ik heb aan je gedacht. en gauw weer beter worden hoor. en plaats er nog maar een bij . Dikke berschaps knuffel

Greotjes Ilonka

M@rtine zei

Beterschap en hopelijk tot snel!!
Groetjes Martine

Annemiek zei

Hey Ellen, erg vervelend dat je de griep hebt zeg. Hopelijk valt het allemaal mee en knap je snel weer op...

Beterschapsgroetjes, Annemiek